joi, 15 septembrie 2011

D'ale Romaniei: profesor de nota 1 la catedra

Da dragilor, se intampla in Romanica noastra draga... datorita deficitului din invatamant creat din cauza salariilor complet nemotivante scolile angajeaza pe oricine gasesc in cale, chiar daca trebuie sa faca multe compromisuri. Asa a ajuns un profesor care a luat la examenul de titularizare la geografie 1.1 sa predea la o scoala din Giurgiu sub titulatura de "profesor suplinitor necalificat". Atunci stau eu sa ma intreb: "La ce mai foloseste examenul de titularizare? La ce ne ajuta?", nu, serios acuma, eu daca ma duceam luam mai mult ca domnita aia, deci eram mai avizat sa predau geografie (avand in vedere ca cunostintele mele sunt si mai proaspete). Ma intreb acum, mai ales dupa harababura de la bac, care s-a transformat in harababura somerilor fara diploma de bac ce o sa mai urmeze? Fiecarei generatii i se spune:"Voi sunteti generatia de sacrificiu, pe voi experimentam unele lucruri ca celorlalti sa le fie mai bine!". Pai de aici deducem ca toti elevii din invatamant sunt de sacrificiu, pentru ca dragii nostri guvernanti au grija sa experimenteze in fiecare an, pentru fiecare clasa un nou program tip "experiment". Ei isi asuma raspunderea la fiecare inceput de an, dar problema e tocmai asta: Daca programul lor pe care si-au asumat raspunderea e de cacao, ei nu sunt trasi la raspundere. Atunci de ce si-au mai asumat-o? De ochi frumosi? Ce-mi place sa-l aud pe domnul Funeriu vorbind despre importanta invatatului si asigurarii unui viitor cand el insusi si-a luat bacul pe la... 24 de ani :). Vai, da-mi doamne puterea sa termin cu bine liceul, ca sa nu ma mai afecteze nici o reforma, ca cu copii mei oi vedea eu ce fac :). Cat despre doamna de nota 1 care va educa copiii:"Multe "succesuri" in invatarea copiilor, dar aveti grija ca s-ar putea ca unu' de a patra sa va incuie cu vreo intrebare".
Dragi parinti, in ritmul asta veti ajunge ca voi sa le predati copiilor vostri, bineinteles ca pe gratis, de parca v-ar da cineva bani ca sa va educati copiii, ce gluma buna :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu