marți, 13 septembrie 2011

Un blog pe stilu' meu

Totul are un inceput. Iar acesta este inceputul meu de blogger. Va surprinde? Prima fraza dintr-un articol este intodeauna cel mai greu de scris ca dupa articolul merge ata. Dupa diferite incercari si reincercari si citit gogosi pe internet despre "Cum sa faci bani din blog in 10 minute" mi-am dat seama cum trebe sa fac: propriul meu stil. E simplu: e stilul meu, deci nu-l are nimeni si e original. Deci cine vrea sa mearga pe un stil original ma va urmari. Cine nu, asta basta. De ce sa ma chinui sa scriu ca toti ceilalti in speranta ca voi fi citit? Intr-adevar, am vrut sa-mi incep cumva blogul, m-am razgandit si acum m-am rerazgandit... si faza e ca: toata lumea greseste si toata lumea invata atata timp cat o face pe pielea lui. Restul e cancan :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu